Företag Driftinfo Mina sidor Webbmejl

Fakturering och rotavdrag

Här hittar du svar på frågor om fakturering och rotavdrag.

När får jag min anslutningsfaktura?

Efter installation och driftsättning.

Kan jag få rotavdrag för fiberanslutningen?

För att kunna ansöka om rotavdrag måste exakt kostnad och tid för arbetet kunna anges. Kostnaden för GavleNets grävning och håltagning utgår från en fast summa oavsett antal meter som grävs och antalet arbetstimmar som krävs. Det innebär att rotavdrag inte kan göras för dessa tjänster. Kunder som däremot anlitar en entreprenör för arbetet kan fortfarande kan söka rotavdrag från den entreprenören.

Tillbaka 

Gävle Energi logo

Gammal webbläsare

Upplev webben säkrare och snabbare med en ny webbläsare.
Vi har optimerat Gävle Energi för morgondagens krav på tillgänglighet.
Läs mer här browser-update.org
Tips: Du surfar alltid uppdaterat med din smartphone.

Uppdatera webbläsare