Företag Driftinfo Mina sidor Webbmejl

Avtal och bekräftelser

Här hittar du svar på frågor om avtal och bekräftelser.

Jag har inte fått någon bekräftelse av er på mitt fiberavtal, varför inte?

Bekräftelse på nya fiberavtal skickas inom 30 dagar. Kontrollera även din e-post ifall du anmält att få din bekräftelse via mail. Har 30 dagar passerat kan vår Kundservice hjälpa dig med att följa upp ditt ärende.

Jag har inte hört något från er sedan jag fick bekräftelsen på fiberavtalet, har ni glömt bort mig?

Ibland kan det ta tid att kontrollera förutsättningarna för fiberutbyggnad till fastigheter. Om du tillhör ett stödområde för fiberutbyggnad så måste vi först invänta beslut om beviljat stöd, vilket kan dröja en längre period.

 

Tillbaka 

Gävle Energi logo

Gammal webbläsare

Upplev webben säkrare och snabbare med en ny webbläsare.
Vi har optimerat Gävle Energi för morgondagens krav på tillgänglighet.
Läs mer här browser-update.org
Tips: Du surfar alltid uppdaterat med din smartphone.

Uppdatera webbläsare